Volksuniversiteit Leiderdorp

Bestellijst

Geen bestellingen
Cursuscode: M40

Effectieve communicatie- kom in beeld bij je ideale klant

Effectieve communicatie- kom in beeld bij je ideale klant
Cursuscode: M40

Om klanten aan te trekken, moet je zichtbaar zijn, die klanten moeten tenslotte weten dat je bestaat. Dat snappen de meeste ondernemers wel. Maar hoe kom je in beeld bij die ideale klant? Welke middelen zijn het meest efficiënt? En hoe zorg je dat het geen dagtaak wordt? Veel ondernemers zien nogal op tegen zichtbaar zijn/worden. Je weet niet waar je moet beginnen. Er zijn zoveel mogelijkheden en zo weinig tijd. Je denkt misschien dat je jezelf moet gaan verkopen en dat voelt ongemakkelijk, je bent bang om pusherig over te komen. Maar jezelf laten zien is niets meer dan je klant helpen om de juiste keuze te maken.

In deze cursus ontwikkel je je eigen communicatiestrategie, zodat je precies weet wat je moet doen om die ideale klant te bereiken. Maar ook: slimmer omgaan met de (on)mogelijkheden. En een cursus in groepsverband volgen zorgt ook voor een stok achter de deur om er nu eens echt mee aan de slag te gaan.

De cursus is een hele praktische training, waarbij je de geleerde theorie direct toepast op jouw bedrijf. In de eerste vier lessen werk je aan je communicatieplan. De vijfde les gaat specifiek over social media, omdat dat voor veel ondernemers iets is waar ze mee aan de slag willen en waar kansen liggen.

 

Maandag 10 mei 2021
5 lessen van 2 uur aanvangstijd 19:45 (klik hier voor de lijst met data en tijden per bijeenkomst)
Prijs: € 225,00
Mw. M. (Marjolein) Hettinga
19:45 - 21:45
Locatie: Digitaal (Zoom) (klik hier voor de adresgegevens)
Cursus geannuleerd >
M. (Marjolein) Hettinga
M. (Marjolein) Hettinga
Na tien jaar bij verschillende kranten als redacteur en oplagecoördinator te hebben gewerkt, besloot Marjolein in 2011 op wereldreis te gaan. Die droom had ze al jaren en ze vond dat het tijd werd dat-ie eens uitkwam. Soms weet je gewoon dat je dingen moet DOEN. Zo is het ook met communicatie. Daarom heeft ze De CommunicatieHelpdesk opgericht, om jou als ondernemer te helpen om echt rendement uit je communicatie te halen. Niet schieten met hagel en hopen dat je iets raakt, maar datgene doen wat je moet doen om je doel te bereiken. Zie ook www.decommunicatiehelpdesk.nl.